0 oy
217 göst.
Aile & Aşk kategorisinde (223 puan) tarafından

Merhaba kizlar. Adete 5 gun kala test yapmistim buraya da atmistim cok cok siliklik vardi. O gun saglik ocaginda kan verdim(2 gun once). Sonucu bugun cikti <1.20

Kana gore gebelik yok ama bu sabah yaptigim kaset test 2. Cizgi silik ama oncekine gore bir tık daha belli. Adete 3 gun var. Bu durumu yasayan oldu mu? (Bu arada testi erken yaptigimin farkindayim kan pihtilasmam oldugu icin gebeligi ogrenir ogrenmez igne baslamaliyiz demisti doktor o yuzden)

3 Cevaplar

0 oy
(6,492 puan) tarafından
Erken gebelik testi al cnm o net çıkarır birde kan içinde günün 1 gün geçsin öyle ver
(223 puan) tarafından
Tamam canim tesekkur ederim
-Reklam-
0 oy
(223 puan) tarafından
Bilgisi olan yok mu kizlar?
0 oy
(8,496 puan) tarafından
Başka yerde kan ver canım 
(223 puan) tarafından
Haklisin o da aklima geldi. Bu saglik ocagina yeni gectim. Demirim hep dusuktu 44 cikiyordu 3 ay once. Bu sefer 110 cikmis yanlis oldugunu dusunmustum. Tesekkur ederim cevabin icin
(8,496 puan) tarafından
Gitmişken demirinede baktır canım demek makinada sıkıntı var
(223 puan) tarafından
Evet olabilir canım sagol

İlgili sorular

0 oy
4 cevap 103 göst.
14 saat önce Diğer kategorisinde LadyMery (38 puan) tarafından soruldu
+1 oy
3 cevap 149 göst.
1 gün önce Diğer kategorisinde LadyMery (38 puan) tarafından soruldu
0 oy
2 cevap 171 göst.
+1 oy
3 cevap 233 göst.
2 gün önce Diğer kategorisinde Kadinca_6483294 (17 puan) tarafından soruldu

Kategoriler


1,512,242 soru

24,666,721 cevap

367,038 kullanıcı

...