0 oy
162 göst.
Sağlık-Diyet-Spor kategorisinde tarafından

Yaklaşık 3 aydır 21 günde bi hasta oluyorum ve her hasta olduğumda muhakak sabaha karşı olurdum baktım olmadım test yaptım bugün adet görmem gerekiyordu 21 gün doldu geçen adetin bitiminden hesapladım test yaptım çok şükür negatif sizce Allah korusun gebelik olsada erken mi test yaptım sizcede?

image

1 cevap

0 oy
(13,346 puan) tarafından
Erken bence ayın 19unu bekle bazen gec gelebiliyorlad
tarafından
30 günde bi hasta olmuyorum ki ayın 19 beklimmm
(13,346 puan) tarafından
İnsanız bizde makine değilki :) olabiliyor bazen bebek bekliyormuydun
tarafından
Yok çok şükür
-Reklam-

İlgili sorular

+2 oy
2 cevap 171 göst.
19 Mayıs 2023 Kültür-Sanat kategorisinde misafir tarafından soruldu
0 oy
4 cevap 304 göst.
19 Mayıs 2022 Diğer kategorisinde misafir tarafından soruldu
0 oy
4 cevap 185 göst.
19 Mayıs 2022 Diğer kategorisinde 3prensannesi (3,107 puan) tarafından soruldu
0 oy
3 cevap 443 göst.
19 Mayıs 2022 Diğer kategorisinde misafir tarafından soruldu

Kategoriler


1,512,150 soru

24,665,591 cevap

366,957 kullanıcı

...