0 oy
194 göst.
Diğer kategorisinde (701 puan) tarafından

Tansiyondan yatisim yapılmıştı acikligim 1 cmmis ve belimden inceden agrilar giriyor ve ishalim basladi dun geceden bu da nstm 

image


5 Cevaplar

0 oy
tarafından
Orta seviyede düzensiz sancin var cnm tansiyonun kac
(701 puan) tarafından
Tansiyonlarim 156ydi en buyugu ama suan kontrol altinda iste ishalim suan sürekli o beni yoruyo bi tek bide sekerlerim yuksek cikiyor
tarafından
O tansiyonla ve sekerle normal doğuma almazlar seni çok büyük ihtimalle genel anestezi ile sezeryan olcaksin doğumun yakın ona göre 2 günün Bile yok hadi gozunaydin sağlıkla kucağına al
-Reklam-
0 oy
(8,302 puan) tarafından
Ara ara sancı var ama düzenli ve yüksek değil canım 
(701 puan) tarafından
Sagol kuzum dogursamda rahatlasam
(8,302 puan) tarafından
Kaç haftaliksin squat yap plates topunda hafif hafif zıpla dusta çömel ikinma egzersizi nefes egzersizi yap
0 oy
(5,792 puan) tarafından
Bugun doğurursun gıbı 
0 oy
(3,224 puan) tarafından
Sancin var canm az değil yani 
0 oy
(92 puan) tarafından
İshal doğum belirtisi oluyor mide bulantısı sa öyle yakın zamanda doğumun gerçekleşir

İlgili sorular

0 oy
2 cevap 131 göst.
2 Haziran 2023 Aile & Aşk kategorisinde At Work (8,115 puan) tarafından soruldu
0 oy
6 cevap 391 göst.
14 Eylül 2024 Alışveriş-Hediye kategorisinde Dacc (151 puan) tarafından soruldu
0 oy
0 cevap 144 göst.
10 Ocak 2024 Diğer kategorisinde Es25 (5,179 puan) tarafından soruldu
0 oy
1 cevap 132 göst.
4 Aralık 2023 Diğer kategorisinde misafir tarafından soruldu

Kategoriler


1,512,357 soru

24,668,168 cevap

367,111 kullanıcı

...