1 yıldır araba kullanıyorum bu bir sene içinde 3.4 kere çok ufak sürttüm degdirdim arabayı Dünde kaldırımda taş varmış park ederken görmedim arabayı çizip sürtmüş sesi duyunca anladım Böle olunca çok üzülüyorum o günüm maf oluyor Nasıl yaptım diye kendimi yiyip bitiriyorum Böle olan varmı bı hata yapan ben miyim Erkeklerden de yapan vardır dimi Eşim sağolun pek bişey demiyor ama arabaya acıyorum
Kayınpederim 30 yıllık şoför hala vurduğu olur
1,512,209 soru
24,666,294 cevap
366,996 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın