Bildiğin kötü niyet anladığım senin önündeki tabağı oğluna koyuyor ama eşin de birşey demiyor mu veya sen de ben yiyorum gibisinden
Kötü niyetinden değildir mutlaka diyorsun da ben bunun hiçte elle tutulur iyi yanı olduğunu düşünmüyorum ama. Hamile kadının önünden yemeği almasının nesi iyi olabilir ki
Güzel yorumlarınız için herkese teşekkür ederim iyi ki varsınız
1,512,240 soru
24,666,697 cevap
367,037 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın