0 oy
187 göst.
Sağlık-Diyet-Spor kategorisinde (692 puan) tarafından
Cok merak ediyorum sizler ve cocuklariniz nasil atlattı kaşıntı oldu mu 

6 Cevaplar

0 oy
(9,267 puan) tarafından
Doktora gittinizmi?
-Reklam-
0 oy
tarafından
Dün gece aşı yaltırmadıpınızı okumuştum doktora gidin bence 
0 oy
(187,455 puan) tarafından
biz hic olmadik kizamik ama şu el ayak hastaligi diyolar ya o kasintiliymis burda okumustum
0 oy
tarafından
Aşımız var biz olmadık canm 
0 oy
(223 puan) tarafından
Kaşinti olmuyor diye biliyorum ama sizinki kesin kizamik mi? Altıncı hastalik yada beşinci hastalik olabilir mi? Netten belirtilerine bir bakin isterseniz. Benim oglum kizamik degil ama altıncı hastalik gecirmisti vucudunda kirmizi dokuntuler olmustu.
0 oy
(4,357 puan) tarafından
Kaşıntı değil kırmızı noktalar oluyor ateş olur çok dikkat edilmesi lazım hele asi yoksa 

İlgili sorular

0 oy
3 cevap 382 göst.
25 Ocak 2026 Diğer kategorisinde iremsiracs. (357 puan) tarafından soruldu
0 oy
2 cevap 1,058 göst.
20 Ağustos 2025 Diğer kategorisinde Nefesimm (405 puan) tarafından soruldu
0 oy
2 cevap 377 göst.
+1 oy
1 cevap 257 göst.

Kategoriler


1,512,701 soru

24,672,589 cevap

367,343 kullanıcı

...