0 oy
111 göst.
Diğer kategorisinde tarafından
Kızlar merhaba. Bebeğim fışkırarak dolu dolu kustu sabah. 4 5 kez. Gece peynir zeytin atılştırıp uyumuştum. Geçen haftada oldu bu durum. Doktor kontrolümz vardı doktora söyledim kusması normal dedi geçiştirdi. Ama ben tedirgin oluyorum artık emdiğini doluca kusması normal olurmu sizce? Süt alerjisi olup olmadığını test mi yaptırmamz lazım 

1 cevap

0 oy
(240 puan) tarafından
Kaç aylık bebeğin
tarafından
10 gün sonra 3 aylık olacak
(240 puan) tarafından
Kakara kan mukus vücutta döküntü var mı
tarafından
Çok canım hiçbiri sadece kusma
(240 puan) tarafından
O zaman reflüdür
-Reklam-

İlgili sorular

+1 oy
3 cevap 683 göst.
0 oy
4 cevap 370 göst.
0 oy
2 cevap 109 göst.

Kategoriler


1,512,480 soru

24,669,695 cevap

367,190 kullanıcı

...