0 oy
116 göst.
Diğer kategorisinde (88 puan) tarafından
Kızlar bebeğim 20 günlük son bir haftadır hiç durmuyor sürekli ağlıyor zor sakinleştiriyoruz, hiç durmadığı gün götürdüm gazı var demişti başka bir şeyi yok diye damlasını aldım masajlarını yapıyorum elimden gelen her şeyi yapıyorum birkaç gün iyi gibiydi dün yine aşırı durmamaya başladı, sürekli emmek istiyor asla memeden ayrılmak istemiyor uyumuyor sürekli ağlıyo

Acaba doymuyor mu diyorum ama 3320 gram doğdu 12 günde 3950 gram olmuş hemşire gayet iyi sütün yarıyor demişti gerçekten şaşırdım ne yapacağımı ilk bebeğim yine de bilenlere sormak istedim hiçbir türlü dalgın uyutamıyorum bebeğimi dün gece arabayla anca uyuttuk

2 Cevaplar

0 oy
tarafından
Benim de aynı. Sürekli emmek istiyor doğduğundan beri aynı..... 3 aya yaklaştık ylne aynı. doyduğunu da bilmiyor.. sürekli emmek istiyor... malesef ben çözüm bulamadım. Doktor istedikçe emzir yetmiyorsa mama takviyesi edeceksin mecbur dedi. Öyle yapıyorum artık 
-Reklam-
0 oy
(258 puan) tarafından
Canım gaz sancısı olduğunda toksa bile emmek ister çünkü orada güvende olduğunu düşünüyor bebekler. Arabada uyuyorsa gazi vardır bende çok zor yaptirtiyordum 

İlgili sorular

0 oy
2 cevap 293 göst.
1 Kasım 2021 Sağlık-Diyet-Spor kategorisinde Biriiste (508 puan) tarafından soruldu
0 oy
2 cevap 186 göst.
0 oy
7 cevap 403 göst.
0 oy
4 cevap 209 göst.

Kategoriler


1,512,560 soru

24,670,830 cevap

367,250 kullanıcı

...