Napıyonuz bakalım kısçeler bitti mi işler yattı mı yavrular valla bugün enerjim iyi çok şükür işler bitti yemek ocakta çocuklarda uykuda
acıktık, bebisimle
Anacugum sarma yaptı s
eviyoyum diyeeee şimdide çay demliyorummm çay icice
koskoca 1 tabak erik yedim yattim suan
Buda benden olsun eşimle :)
1,512,762 soru
24,673,428 cevap
367,405 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın