0 oy
311 göst.
Diğer kategorisinde (1,559 puan) tarafından
Laz olan oğlum bi şarkı ezberlemiş evin içinde "a canım arabam fiyakalı ama bize derler Ankaralı" diye geziyor jsjssjj  evde 10 posta söylüyor bunu delircem sjsjsj

2 Cevaplar

0 oy
(1,500 puan) tarafından
Benimki de arabam arabam dacya diye geziniyor:))
-Reklam-
0 oy
(16,097 puan) tarafından

Ay o ilk ciktiginda bizimki ezberlemis dusun 6 ocakta vizyona girdi. Soyluyo biseyler anlamiyoruz bikmedigimiz icin diyorum bu ne diyo :D ki cok guzel konusuyo aslinda. Sonradan anladik :D halada soyluyoruz ailece ezberledik. Seninki ne kadarlik. Arabam miyakkali diyo :D

İlgili sorular

0 oy
9 cevap 666 göst.
+1 oy
20 cevap 608 göst.
0 oy
13 cevap 973 göst.
29 Eylül 2024 Diğer kategorisinde iiiinciiii (4,957 puan) tarafından soruldu
0 oy
12 cevap 532 göst.
21 Temmuz 2024 Diğer kategorisinde misafir tarafından soruldu

Kategoriler


1,512,452 soru

24,669,307 cevap

367,168 kullanıcı

...