Şu an BİM'in parfümlerin kullanıyorum inan hem kokusu güzel hem kalıcı
La vie est belle lancome cok guzel. Libre ck guzel. Dior joy guzel. Boss alive de bayagi iyi
1,512,781 soru
24,673,768 cevap
367,417 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın