0 oy
355 göst.
Diğer kategorisinde (3,396 puan) tarafından
Kizlar benim minik marul kafam 20 nisanda 2 yasina girdi son 5 gundur sebepsiz yere ağlamari,iştahsizliği ciddi anlamda,uyku rutuni bozulmasi ve saldirganliği başladi bunlar 2 yaş ataği olabilir mi

7 Cevaplar

0 oy
tarafından

Hahahahaha dur daha neler olacak bu iyi günlerimiz İrem :D

(3,396 puan) tarafından
5 gündür anami ağlatiyo ya :/
-Reklam-
0 oy
tarafından
Olabilir canım.  Bunlar olabiliyormuş.

Ama benim kızda olmadı ya. Niye acaba.

Sadece herşeyi ben yaparım modunda şuan. Ama o hep vardi
(3,396 puan) tarafından
Ay aman maşâllah de olmasin zaten cok zor bir surec
tarafından
Kız eski zamanlarına bakarak şükrediyorum. Eskiden bebekken sebebsiz katılarak ağlıyordu. Şimdi en azından konuşabiliyor da derdini anlatiyor . Anlaşarak hallediyoruz☺️
0 oy
(2,824 puan) tarafından
19 aylık son 2 aydır eksiği yok fazlası var huniyi takmama çok az kaldı
(3,396 puan) tarafından
Ben taktim ☺️
0 oy
(541 puan) tarafından
Bugün oğluma dondurma tattırmak istediğim için ağladı herşeyi reddediliyor herşeyi hiç birşey yemiyor
(3,396 puan) tarafından
Aynii ayniiii
0 oy
(702 puan) tarafından
Ayy yeni baslamissiniz biz kaç aydır cekioruz cnm 28 aylık oldu bizimkisi herşeyi atr yüksekten atar turltturur dışarıda istediği olmazsa yerlerde yatar sabır gerek gecicegi günü bekliyorum bende zor dönem cnm üzerine gidiodum ben yapma diye mesela oyunlarını atarken farkettim ki bana inadına yapior arada görmezden geliyorum bırakıyor yapmayı falan 
(3,396 puan) tarafından
Evet ya bide atma huyu başladi kendini yerlere atiyo kaldirimlari yalamaya calisiyo asdadafs
0 oy
(6,849 puan) tarafından
Kesinlikle öyle cnm 33 aylık 3 e gircek sınırı kızgınlığı çığlık atması vurup atması kırması bitmedi ya of
(3,396 puan) tarafından
Ayyy ben 1 sene bunun tiribini mi cekicem ya
(6,849 puan) tarafından
İnşallah cekmezsn ama önünde daha şey var. Hani herşeyi kendi yapmak istemesi gbi. Işık TV kapatmadan tut herseyi. Bz kapatinca bir çığlık kıyamet kapriyor açıp geri o kapatır :)
0 oy
(1,832 puan) tarafından
Evet olabilir. Ama inan ki 3 yaş çok betermis. 
(3,396 puan) tarafından
Deme oyle biri bitmeden biri mi başliyor

İlgili sorular

0 oy
9 cevap 283 göst.
17 Mayıs 2026 Aile & Aşk kategorisinde eda1404 (474 puan) tarafından soruldu
0 oy
10 cevap 435 göst.
26 Nisan 2026 Diğer kategorisinde Amerikanbebesi (6,059 puan) tarafından soruldu
+1 oy
10 cevap 448 göst.
18 Nisan 2026 Aile & Aşk kategorisinde veraaa (2,398 puan) tarafından soruldu
0 oy
8 cevap 293 göst.

Kategoriler


1,512,630 soru

24,671,452 cevap

367,282 kullanıcı

...