Bizim burası çok rüzgarlı yüksek biraz. Kızımla çıkamıyoruz ev soğuk kapaliyim sürekli eşarp takmam lazım rizgardan koparmi
1,512,350 soru
24,667,987 cevap
367,102 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın