Evet benim reglim bile yıllarca düzenli ama 3-5 günde biterken kanamam çok az olurken lohusalıkta da 4o sonu kanamasında da oldukça yoğundu kanamam. Doktorum sorun olmadığını dile getirmişti. Ben sezaryen oldum ama bir değişikliği var mıdır bilemem. Eğer halsizlik, baygınlık ekleniyorsa sorun ama sadece kanama fazlalığı ise sorun değil demişti doktorum. Zaten 2 aylıkken falan kontrole çağırmış olmalı doktorun.. ilk bir yılda reglde düzensizlikte normal. Belki bir sonraki 6 ay sonra olacak belki 1 ay ;)
1,512,310 soru
24,667,583 cevap
367,073 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın