Ardı ardına gelen kişi misafir değil artık o evin bireyidir ona da iş yaptırırım ben genelde. İlk gün misafirlik olur ikinci üçüncü gelişte zaten eve alışmıştır der ben iş yaptığımda ona da yaptırırım bu hiç değişmez Kimse kusura bakmasın kafe işletmiyorum burada çalışan elemanımda yok evimde.
1,512,779 soru
24,673,655 cevap
367,413 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın