0 oy
411 göst.
Tatil-Seyehat kategorisinde (1,207 puan) tarafından
Kızlar yakın zamanda Salda gölüne giden oldu mu tatil için antalyaya gideceğiz oraya kadar gitmisken Salda gölüne uğrasam mi diye düşünmüştüm ama antatildigi gibi görülmeye değer bir yer değil diye duydum ne dersiniz

7 Cevaplar

0 oy
tarafından
Ben geçen yaz gitmiştim. Hemen hemen her sene gideriz eşimin arkadaşı orada onlara uğrarız oradaki kafenin sahibi eşimin arkadaşı. Bizde çok met ettiler diye gitmek istedik Ama gerçekten televizyonda görüldüğü gibi bir yer değil. Biz gittiğimizde şerit geçmişlerdi göle çok uzaktı zaten uzaktan bakıyorsun beyaz taş ve mavi su işte. Bir espiri yok açıkçası. 
(1,207 puan) tarafından
Sırf onu görmek için 4 saat yol gitmeye değmez o halde
tarafından
Yani tercih meselesi tabi canım ama şimdi her gittiğimizde sadece arkadaşa uğruyoruz o kadar.
-Reklam-
0 oy
(27,106 puan) tarafından
Yaz sonunda gitmiştik. Güzeldi. Bembayaz kumlarj var. Göle girmek jstersen plajı var. Yuzenler oluyor. Ama yolun dusmese gitmem. Ama gitmesem de merak ederdim. Bunca yıldır dibimde olduğu halde ancak bu yaşımda gittim. Zaten daha da yeni meşhur oldu sayılır.
(1,207 puan) tarafından
Hmm o zaman gitmesek de olurmuş
0 oy
(1,876 puan) tarafından
Ben gittim akşam üzereydi bence havası falan çok güzeldi ben hayran kalmıştım alt tarafı göl ama ben beğenmiştim 
0 oy
(15,831 puan) tarafından

Ben burdurdayim gitmedim desem garipser misin  :) oraya gideceğine sagalossosa git ne bilim insuyu mağazasına git lisinia var oraya git daha mantıklı bence adı üstünde göl yani suyun neyini gezeceksin  :)

(1,207 puan) tarafından
Tavsiyen için teşekkürler canım vazgeçtim evet:)
0 oy
(2,737 puan) tarafından
Aman yanlışlıkla bile gitmeyin. Değil görülmeye değer bir yer olmak insanların mahvettigi bir çöplük orası artık.
(1,207 puan) tarafından
Herkes aynı şeyi söylüyor gitmemek doğru karar o halde
0 oy
tarafından
Valla bizde gittik. Abartıldığı kadar muhteşem biyer DEĞİL.resimlerde daha güzel görünüyor Başımıza gelmeyende  kalmadı zaten . Rampa yerde olduğu için Aracımız çok zorlandı hararet yaptı..... Birde suyun içerisinde fotoğraf çekinirken arıların saldırısına uğradıkkk. Sanırım bize hayırlı gelmedi orası apar topar çıktık kaçtık. Arabamıza da bisürü masraf çıkardı.... 
0 oy
(2,978 puan) tarafından
Ayağını bastığın an suya girmek için yarıya kadar ayagin kuma gömülüyor çok kötü 

İlgili sorular

0 oy
5 cevap 444 göst.
26 Haziran 2022 Tatil-Seyehat kategorisinde BsrByr (1,178 puan) tarafından soruldu
+1 oy
2 cevap 502 göst.
11 Eylül 2024 Diğer kategorisinde Nagiş❤️ (20,165 puan) tarafından soruldu
+1 oy
1 cevap 230 göst.
5 Eylül 2024 Diğer kategorisinde Nagiş❤️ (20,165 puan) tarafından soruldu
0 oy
5 cevap 627 göst.

Kategoriler


1,512,304 soru

24,667,494 cevap

367,070 kullanıcı

...