0 oy
577 göst.
Diğer kategorisinde (270 puan) tarafından
Kızlar doktora götürdüm bugün kulağını çok kasiyordu yara etmişti testis kontorolu için felan doktor bingildaga baktı ve kapanmış dedi bende erken değil mi dedim yok 6. Aydan sonra kapanması normal dedi erkenmi kapanmış yani varmı bu aylarda kapanan

3 Cevaplar

0 oy
tarafından
Yoo 6 18 ay arası kapanması gerekiyo normal canım daha nolcak 10 aylık olmuş 
(270 puan) tarafından
Anladım canım nebilyim burada erken diyorlar bazıları da ondan sordum iyiki goturmusum kontorole
tarafından
Burdaki herkes doktor zaten boşver canım en doğru bilgiyi doktorun verir dinleme kimseyi
(270 puan) tarafından
Haklısın canım aynen şükür
-Reklam-
0 oy
(1,015 puan) tarafından
Kapanmadı ama kapanmk Üzere 9 aylik.da 3 aylıkken kapnmaya başladı ama şükür bi sorun yok. D vitamininin kesmiştim erken kapanmasın dye 
(270 puan) tarafından
Ben aslında çok geç kullandım d vitamini mi
(1,015 puan) tarafından
Bas büyümesi varsa sorun olmuyor
0 oy
(902 puan) tarafından
18 aya kadar kapanması lazımmış gayet iyi olmuş kapanması csnim benim oğlum da 10 ay 15 günlük onun da kapandı az bi yer kaldı oda kapanır 

İlgili sorular

0 oy
3 cevap 216 göst.
+1 oy
3 cevap 224 göst.
0 oy
4 cevap 307 göst.
17 Ekim 2023 Diğer kategorisinde misafir tarafından soruldu

Kategoriler


1,512,699 soru

24,672,683 cevap

367,353 kullanıcı

...