0 oy
135 göst.
Alışveriş-Hediye kategorisinde (68 puan) tarafından
Derin dondurucu almak istiyorum, eşyalarımız Siemens ,eşim bunu da Siemens alalım diyor , kulanan var mj memnun musunuz

2 Cevaplar

0 oy
tarafından
Benım beyaz eşyalarım Samsung memnunum çok kaliteli 
-Reklam-
0 oy
(13,005 puan) tarafından
Benimde eşyalarım Samsung ama dondurucum uğur 

İlgili sorular

0 oy
13 cevap 552 göst.
0 oy
10 cevap 699 göst.
0 oy
9 cevap 505 göst.
12 Mayıs 2026 Diğer kategorisinde Emirin Annesi 34 (233 puan) tarafından soruldu
0 oy
21 cevap 751 göst.

Kategoriler


1,512,294 soru

24,667,240 cevap

367,056 kullanıcı

...