0 oy
157 göst.
Sağlık-Diyet-Spor kategorisinde (784 puan) tarafından

Ovitrelle yaptım bu akşam 21.25 de pazar sabah 36 saat dolacak yani afedersiniz gündüz eşim olmadığı için değerlendirme yapamam pazar akşamından olsa olur mu?

Birde ben bu iğneyi ilk defa yaptırdım karnımdan vurdu hemşire doğru olandır değll mi?


Şimdiden teşekkür ederim :)

1 cevap

0 oy
tarafından
Tam bilmiyorum ama yengem o şekilde hamile kaldı şuan bebeği 1 hftalik rabbim sana da nasip etsin inşallah 
(784 puan) tarafından
Amin Allah razı olsun
-Reklam-

İlgili sorular

0 oy
0 cevap 209 göst.
0 oy
2 cevap 305 göst.
15 Mayıs 2024 Sağlık-Diyet-Spor kategorisinde Eyvallah (527 puan) tarafından soruldu
0 oy
2 cevap 2,657 göst.
27 Şubat 2024 Diğer kategorisinde Zeynep0051 (345 puan) tarafından soruldu

Kategoriler


1,512,225 soru

24,666,514 cevap

367,013 kullanıcı

...