Hayır ya ayrım olsa erkeğe ata altını, beşi bir yerde takardi ikinci bebeği yap demek istemiş öncesinde kızına çeyrek takmış zaten yav siz de hep kötü düşünüyorsunuz iyi ki adı kaynana.. :D
1,512,662 soru
24,672,052 cevap
367,307 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın