Bi kez daha post açtım dişimlle ilgili. O kadar kararsızım kiii yemin ederim çocuk gibi ağlayasım geliyor alt dişlerimde sıkıntı yok. Üstte 3 dişim sıkıntı. Sırf onlar için de koca ağzıma 20 bin TL veresim de yok yani. Kaplamayauda kimse sıcak bakmıyor. Sadece üst dişe takarlar mı fiyatı ne kadar olur acaba ya. Bi de görünmez tel mi ne varmış. Şeffaf gene. Ondan kullanan var mı
1,512,204 soru
24,666,242 cevap
366,990 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın