Oğluma vermiyorum daha ama ben severek tüketiyorum. :) Pis bim zam yapmış her hafta paket paket alıyordum 4.75 ten şimdi süt dilimi 5.5o pingui 5.75 olmuş
Canım ben krep yapıp kaymak bal sürüyorum. Paketli gıda züber, mixmey tarım kredideki kids bar veriyorum. Çok zorda kalırsam hipp bebek bisküvisi onları bir araştırabilirsin.
1,512,685 soru
24,672,319 cevap
367,329 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın