Kızlarrrr ekip balkona bıraktm daha bi süre çıkmadı
Sonra hafta içi baktım büyüyor 6 tane ekmiştim 5 tanesi çıkmışşşş
Ne güzel çıkmış kizzz benimde çiçek kaynanamdaydi bir türlü büyümüyordu
evime çıkardım büyümeye başladı kaynanam şok oldu sjsj
1,512,796 soru
24,673,907 cevap
367,428 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın