Soba kullanan ben çıkıyorum posttan
Bekliyorum bende bakalım yarın yada birgün keserler faturayı
Buay ödenen ler de iade olacakmış sanırım
1,512,700 soru
24,672,636 cevap
367,345 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın