Bilmiyorum valla benimki öyle değil. Kaynım daha çok üzerine düşüyor. Kaynaanya eltimin yanında çocuk gibi davranıyor eltim de sinir olunca o da bana iyi geliyor
1,512,417 soru
24,668,827 cevap
367,148 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın