Bilmiyorum valla benimki öyle değil. Kaynım daha çok üzerine düşüyor. Kaynaanya eltimin yanında çocuk gibi davranıyor eltim de sinir olunca o da bana iyi geliyor
1,512,455 soru
24,669,331 cevap
367,168 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın