hayat hastanesin de doğum yaptım oradakilerden pek memnum kalmadım Osmangazi tıp da iyi bir dr var diyorlardı ama adımı unuttum Yağmur diye bir ark vardı o söylemişti
1,512,150 soru
24,665,544 cevap
366,953 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın