0 oy
211 göst.
Diğer kategorisinde (211 puan) tarafından
Güvenilir mi ürünleri nasıl kaliteli mi 

3 Cevaplar

0 oy
(5,843 puan) tarafından
Ilgimi çekmiyor güzel görünmüyor orası gözüme birde her yer aynı fiyat oldu daha hoş şeyler var 
-Reklam-
0 oy
(9,282 puan) tarafından
Ben beğenmedim dikişleri çok kötü ve 9 yaş aldığım tayt 5 yaşında çocuk giydi okadar küçük bedenleri 
0 oy
(410 puan) tarafından
Kalıpları küçük güzel gelen ürünler de var çok kalitesiz de var  2 yasa 6 7 8 yaş anca oluyor bazen de kalıplar tam geliyor ama bn aldığım zaman hep büyük alırım 

İlgili sorular

+5 oy
13 cevap 961 göst.
22 Mart 2025 Diğer kategorisinde BETIGUL (10,754 puan) tarafından soruldu
0 oy
12 cevap 763 göst.
21 Ağustos 2021 Alışveriş-Hediye kategorisinde Zeyno♡Mustik♡Talha (354 puan) tarafından soruldu
0 oy
3 cevap 146 göst.
14 Aralık 2025 Diğer kategorisinde Buket masal (4,863 puan) tarafından soruldu
+5 oy
13 cevap 571 göst.

Kategoriler


1,512,675 soru

24,672,180 cevap

367,321 kullanıcı

...