0 oy
480 göst.
Diğer kategorisinde (1,916 puan) tarafından

image

image

yelegi bir beden buyuk aldım zaten 1  ay sonra mevsimi geçecek seneye de giyebilsin diye. Takımın altına da beyaz bir spor ayakkabı giydirecegim kombini bu şekilde 

10 Cevaplar

0 oy
(9,762 puan) tarafından
Gömleğin rengi açık pantolon koyu olmalıydı 
(1,916 puan) tarafından
Dur kombinin duruşunu atayım LCW kombini aldan aldım çok beğendim ben
(1,916 puan) tarafından
Altlara ekledim kombini
(9,762 puan) tarafından
Güzel duruyor güle güle giysin ama ben üst kıyafet açıksa alt koyu taraftariyim:)
(1,916 puan) tarafından
Doğrudur ben renk uyumu taraftarıyım mesela bende açık mavi bir tunige beyaz gitmeyi severim ama ama nar çiçeğine de beyaz giretim uyuma bakarım ve evet ni gömlek kotla da çok güzel olur
-Reklam-
0 oy
(1,900 puan) tarafından
Oglunuzun bayramligi cok tarz ve  guzelmis gule gule kullansin. Hangi siteden aldiniz
(1,916 puan) tarafından
Teşekkür ederim canım LCW dan aldım yelek DeFacto dan
0 oy
(1,916 puan) tarafından

image

kombin böyle.

0 oy
(2,938 puan) tarafından
Çok güzeller cnm güle güle giydir ceket TE gerek yok tü bence kaça aldınız hepsini
(1,916 puan) tarafından
250 pantolon
200 gömlek
300 yelek

Yelek sadece bu takım için değil. Normalde de giyer diye aldım bu kombinden bağımsız yanı
(4,341 puan) tarafından
Canım indirimsiz mi aldın biraz pahalı sanki
(1,916 puan) tarafından
Evet maglesef ve bir yeye bağlı kalmadım canım bu kombinin pantolonu LCW da 300 tl ydi    yelek kotanda 350 400 civarıydı ama gün pahalı oldu
(2,938 puan) tarafından
Bayrama yaklaastiniz icin
(4,341 puan) tarafından
Ben 4 parça şeyi 360 liraya aldım lc den gömlek ve pantolon seninkilere benziyo
0 oy
(5,024 puan) tarafından
Çok güzel ama birşeyler uymamış gibi sanki. Açık renge koyu yelek tuhaf gibi. Bilemedim de ama. 
(1,916 puan) tarafından
Yelek sadece bu kombin için değil normal dede giyer diye aldım bir de siyah her renge uyuyor. Bu kombinin üstüne krem kapsollusi onu da giyebilir yani yekek dire bu kombin için değil
(5,024 puan) tarafından
E olmuş ozaman, harika. Ben çok beğendim. Güle güle giysin yakışıklı.
0 oy
(9,528 puan) tarafından
Kot pantolon da güzel olur altına canım. Pantolonu da.lacivert gömlek veya sweatshirtle filan da giydirirebilirsin. Çok güzel. Hayırlı olsun pasaya
(1,916 puan) tarafından
Direk bu kombine bağlı kalmıyorum canım dediğin gibi yapıyorum sürekli kıyafetlerini aynı tarzda kullanmıyorum teşekkür ederim
0 oy
(1,043 puan) tarafından
Çok güzel güle güle giysin paşa 
(1,916 puan) tarafından
Teşekkür ederim canım
0 oy
tarafından

image

normalde almicaktim evde vardı daha giyilmemis bunda gözün kalmışti sipariş verip iptal etmiştim dünde şansa oğlum bir kızın üstünde gördü yanından ayrilmadi bende dayanamayip sipariş verdim 350 ye aldım



(1,916 puan) tarafından
Güle güle giysin paşa
0 oy
(3,052 puan) tarafından
Gule gule giysin 
0 oy
(8,928 puan) tarafından
O gömlek aynısı bizde de var pişti oldu oğlanlar hahah

İlgili sorular

0 oy
5 cevap 775 göst.
5 Nisan 2024 Moda kategorisinde DeliMine... (530 puan) tarafından soruldu
0 oy
6 cevap 514 göst.
4 Nisan 2024 Diğer kategorisinde Poyraz_Mira (1,802 puan) tarafından soruldu
0 oy
16 cevap 1,392 göst.
4 Nisan 2024 Aile & Aşk kategorisinde misafir tarafından soruldu
0 oy
12 cevap 905 göst.
20 Nisan 2023 Diğer kategorisinde Elif aydmeir (682 puan) tarafından soruldu

Kategoriler


1,512,455 soru

24,669,348 cevap

367,170 kullanıcı

...