0 oy
216 göst.
Alışveriş-Hediye kategorisinde (1,737 puan) tarafından
Kızlar bime gelmiş 1800 kusur fiyatı kullanan var mı memnun musunuz

1 cevap

0 oy
(4,884 puan) tarafından
Ben aldım xxl.olan. ama hergun kullanmıyorum. Köfte güzel oluyo sıfır yağ ile. Patatesi 15 dk değil 25 dk da güzel.pisiriyo. soslu tavuk kanat vb. Güzel.oluyo bunların haricinde bisi yapmadim
(1,737 puan) tarafından
Tamam canım teşekkür ederim yorumun icin
-Reklam-

İlgili sorular

0 oy
1 cevap 293 göst.
15 Ağustos 2022 Aile & Aşk kategorisinde Tazeannee (116 puan) tarafından soruldu
0 oy
3 cevap 285 göst.
25 Ocak 2024 Diğer kategorisinde Mh. 2606mt (172 puan) tarafından soruldu
0 oy
3 cevap 578 göst.
8 Temmuz 2022 Diğer kategorisinde misafir tarafından soruldu
0 oy
2 cevap 884 göst.
18 Ekim 2021 Alışveriş-Hediye kategorisinde misafir tarafından soruldu

Kategoriler


1,512,405 soru

24,668,727 cevap

367,145 kullanıcı

...