0 oy
306 göst.
Diğer kategorisinde tarafından

28 günlük bebeğimin yüzünde şöyle küçük küçük sivilceler çıktı kızlar normal mi acaba? neden olur ki?  Öpmüyoruz. özellikle dikkat ediyoruz teni hassas diye. Cevaplarınız için şimdiden teşekkür ederim 

image

6 Cevaplar

0 oy
(265 puan) tarafından
Eviniz sıcaksa ondan olabilir 
-Reklam-
0 oy
(4,959 puan) tarafından
Yağ bezesi gbi ama cogalirsa gosterin
0 oy
(565 puan) tarafından
İsilige benziyor öpmekten ve sıcaktan oluyor. Hsmetan krem geçiriyor ama zamanla da geçiyor
0 oy
tarafından

Bizde 26 günlük oldu ara ara çıkar ertesi gün yok oluyor yağ bezesi değil ama minik minik sivilce gibi. Açıkçası ben öpüyorum hemde şapur şupur:ermm:

0 oy
(617 puan) tarafından
Yağ bezesi gibi ıslak mendil degdirme ama 
0 oy
(8,378 puan) tarafından
Çok kalın giydiriyorsan olur evde sıcaksa her zaman senden sadece bir kat fazla giyse yeterli

İlgili sorular

0 oy
3 cevap 264 göst.
19 Ocak 2021 Diğer kategorisinde MelikeArslan (830 puan) tarafından soruldu
0 oy
2 cevap 259 göst.
23 Mayıs 2026 Diğer kategorisinde Ececomez61 (537 puan) tarafından soruldu
0 oy
1 cevap 165 göst.
23 Mayıs 2026 Diğer kategorisinde Ececomez61 (537 puan) tarafından soruldu
0 oy
4 cevap 179 göst.
7 Nisan 2024 Aile & Aşk kategorisinde Nrc04 (21 puan) tarafından soruldu

Kategoriler


1,512,338 soru

24,667,956 cevap

367,096 kullanıcı

...