0 oy
137 göst.
Sağlık-Diyet-Spor kategorisinde (290 puan) tarafından
Kızlar ya belim çok agrıyordu doktora gittim 2 tane fııtık var dedi bazen tutuluyor her gece de uyurken bel ağrısı yüzünden uyanıyorum sağa dönüyorum aynı sola dönüyorum aynı.. 4 aylık bebeğim de var çok zorlanıyorum kucağıma bile aldığımda belim agrıyor.ne yapmalıyım doktor fizik tedavi önerdi fakat bebeğime bakacak kimse yok gidemiyorum 

2 Cevaplar

0 oy
tarafından
Evde yapılabilecek hareketler var onları söylemiştir sana yap mutlaka. Özel fizyoterapiste gitme imkanın varsa git, bebekle git bişi olmaz orda
-Reklam-
0 oy
(27,092 puan) tarafından
Tek çözüm fizik tedavi ve kas gevşeticiler sanırım. Bende de var..hamile.olunca bişey yapılamıyor. Eşim masaj yaptı sağolsun. Sonra.kusak bağladım. Baya iyi.geldi. sen de bir dene istersen 

İlgili sorular

0 oy
11 cevap 835 göst.
29 Ağustos 2021 Diğer kategorisinde Eda00 (738 puan) tarafından soruldu
0 oy
6 cevap 317 göst.
0 oy
0 cevap 116 göst.
29 Mayıs 2024 Sağlık-Diyet-Spor kategorisinde nerminin annesi (1,168 puan) tarafından soruldu
0 oy
1 cevap 225 göst.
15 Mayıs 2024 Sağlık-Diyet-Spor kategorisinde Beyzanur (906 puan) tarafından soruldu

Kategoriler


1,512,150 soru

24,665,564 cevap

366,955 kullanıcı

...