0 oy
200 göst.
Diğer kategorisinde (14 puan) tarafından
Gebelik testini ne zaman yaptınız hanımlar sabah aç karnına mı yoksa günün herhangi bir vakti olur mu 

5 Cevaplar

0 oy
tarafından
Ac karın degıl de sabah ılk ıdrarla yapılır
-Reklam-
0 oy
(2,280 puan) tarafından
Valla meme hassasiyeti ile yaptık aç tok hatırlamıyorum hassasiyetten şüphelendim gittim öğlen yaptım cikti
0 oy
(429 puan) tarafından
Adet günü sabah ilk idrarla degilde öğlen yaptım hemen çıktı. Adet gunu ilk idrarla yapa bilirsin varsa gec döllenme yoksa kesin çikae
0 oy
(156 puan) tarafından
Adetim üç gün geçti öğlen yaptım cikti
(14 puan) tarafından
Bende şuan yaptım da tek çizgi oldu ama
0 oy
(2,691 puan) tarafından
benimki 10 günden fazla olmuştu geçti yaptım toktum
(14 puan) tarafından
Benimde öyle oldu yaptım da şimdi negatif çıktı

İlgili sorular

0 oy
3 cevap 134 göst.
11 Aralık 2025 Diğer kategorisinde Djdjjdhd (1,073 puan) tarafından soruldu
0 oy
16 cevap 2,046 göst.
0 oy
2 cevap 202 göst.
15 Aralık 2024 Diğer kategorisinde Kllwmd (100 puan) tarafından soruldu
0 oy
4 cevap 357 göst.
24 Mayıs 2022 Diğer kategorisinde Hasret34 (223 puan) tarafından soruldu

Kategoriler


1,512,676 soru

24,672,180 cevap

367,322 kullanıcı

...