0 oy
268 göst.
Diğer kategorisinde tarafından
Özellikle su akıtmayan bir ütü ve kırışıklıkları kolay acan özellikle kot pantolonlar cok zor açılıyor kızlar hiç sevmiyorum ütüyü sevdirecek Bi ütü lütfen yorumlara bakıyorum kötü biley alıp pişman olmak istemiyorum 3.ütüm olcak buhar kazanlı istiyorum gibi 

5 Cevaplar

0 oy
(8,305 puan) tarafından
Philips tek geçerim çeyizinde aldık 5 senedir seve seve yapıyorum kazanlı 
(8,305 puan) tarafından
Perfekt care pro
tarafından
Resim atarmısın canım
(8,305 puan) tarafından
Atılmıyor canım uygulamadan çıkıs yapıyor atinca
(921 puan) tarafından
Aqua pro mu
(8,305 puan) tarafından
Evet canım
-Reklam-
0 oy
(9,214 puan) tarafından
Philips azur kesinlikle mükemmel 
0 oy
(440 puan) tarafından
Philips azure elite bence çok iyi.
0 oy
(805 puan) tarafından
İnanır mısın bilmem ama bana yengem buhar Kazanlı Singer ütü verdi yok böyle birşey mükemmel yani eski modellerden terziler kullanılmış. Onu kaldırdim baya yer olması lazım ütü masam da küçük zaten fakir spring kullanıyorum çok güzel o da 
0 oy
tarafından
Arçelik yeni aldım şimdiye kadar hiç ütü yapmamışım.diyorum çok güzel bir ütü 

İlgili sorular

0 oy
8 cevap 270 göst.
14 Ekim 2021 Diğer kategorisinde Tlntln (242 puan) tarafından soruldu
0 oy
7 cevap 484 göst.
0 oy
5 cevap 264 göst.
29 Şubat 2024 Alışveriş-Hediye kategorisinde Fatmaa (2,049 puan) tarafından soruldu
0 oy
3 cevap 229 göst.
12 Kasım 2023 Alışveriş-Hediye kategorisinde Islam (40 puan) tarafından soruldu

Kategoriler


1,512,751 soru

24,673,353 cevap

367,397 kullanıcı

...