0 oy
181 göst.
Aile & Aşk kategorisinde (15 puan) tarafından
Merhabalar 

Öncesinde çalışan bir anneydim kızıma 1 sene boyunca annem baktı ve hiç bir sorun yaşamadık aramızda güvenli bağlanma çok güzel bir şekilde kurulmuştu. Yaklaşık 1 ay öncesinde çok ağır bir grip geçirdim ve dinlenmek için kızımı anneme bıraktım o akşam kafasını tv ünitesinin kenarına çarpmıştı ve haberi alır almaz hastanede buluştuk hastane ve annem bana çok yakın haberi alıp evden çıkmamla yanında olmam toplamda 15 dakika falan sürdü ama ilk etapta canı yanarken ağlarken yanında olmadığım için çok korkmuştu ve şuan için hiç bir şekilde ne anneme ne babaannesine bırakamıyorum kimseyle durmuyor bu sorunu nasıl aşabilirim. Anlatmaya çalışıyorum ama ağlayarak karşılık veriyor..

1 cevap

0 oy
(5,587 puan) tarafından
Bir pedagogla görüş mutlaka. Oyun terapisiyle daha kolay çözülüyor böyle sorunlar. 
-Reklam-

İlgili sorular

0 oy
7 cevap 731 göst.
9 Temmuz 2024 Diğer kategorisinde MehSinOz (503 puan) tarafından soruldu
0 oy
1 cevap 292 göst.
25 Mart 2024 Diğer kategorisinde misafir tarafından soruldu
0 oy
4 cevap 266 göst.
26 Şubat 2023 Diğer kategorisinde Ajangadget (1,642 puan) tarafından soruldu
0 oy
3 cevap 243 göst.
19 Ekim 2022 Aile & Aşk kategorisinde Nurtopum (1,372 puan) tarafından soruldu

Kategoriler


1,512,782 soru

24,673,779 cevap

367,418 kullanıcı

...