16 haftalik hamileyim odun alırken düştüm sırt üstü kasiklarim ve belim acayip agriyo hastaneye gidicem dua edin birşey olmasın. Sağ kasigim acayip ağrıyor çok üzgünüm
Yaa insallah bisiy olmaz bende az once agir is yaptim korktum sonra agrim yok ama korktum bisiy olur diye haber et bize cnm bende 16 haftaligim Allahim seni ve tum hamileleri kazadan beladan korusun insallah cnm
1,512,404 soru
24,668,682 cevap
367,144 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın