0 oy
133 göst.
Sağlık-Diyet-Spor kategorisinde (4,061 puan) tarafından
Hanımlar şuan 19 haftadayim yetmezlik olabilir diye perinoloji bölümüne gidiyorum takipteyim de bugün rahim ağzını 30mm ölçüldü 2 hafta sonra gel dendi aralarında erken doğum olabilir vs gibi konuşmalar duydum acaba 19 haftadan sonra rahim ağzı dikisi yada halka takılıyor mu yaşayan var mı acaba 

Bu soruya cevap vermek için lütfen giriş yapınız veya kayıt olunuz.

İlgili sorular

0 oy
2 cevap 238 göst.
0 oy
2 cevap 368 göst.
22 Aralık 2021 Diğer kategorisinde misafir tarafından soruldu
0 oy
9 cevap 691 göst.
14 Aralık 2021 Diğer kategorisinde Acemi anne36 (1,334 puan) tarafından soruldu

Kategoriler


1,512,233 soru

24,666,637 cevap

367,026 kullanıcı

...