0 oy
299 göst.
Aile & Aşk kategorisinde (103 puan) tarafından

image

Kızlar oglum 2 aylık gözünden dogdugundan beri su bide çirk geliyordu son 4.5 gundur şişiyor ve bu gun dahada şişti başıba gelen oldumu korkukucak bişeymi axaba daha önce doktora götürdük damla bide masaj yapmamı söyledi yapiyorum ama hiçbir hayrı olmadı 

6 Cevaplar

0 oy
(27,112 puan) tarafından
Bence tekrar doktora gidin başka bir doktora 
-Reklam-
0 oy
(187,424 puan) tarafından
ihmal etme bi acile gidin kiyamam yaa minnak
0 oy
tarafından
Biraz büyük bi de tek sefer olsa gitme doktorun dediklerini yapmaya devam et derim ama çok küçük daha mutlaka başka bi doktora daha git. 
0 oy
(15,831 puan) tarafından
Bizim de bugün oldu sağlık ocağına gittim damla verdi geçmezse yarı doktora goturcem bisi de demiyorlar
0 oy
(565 puan) tarafından
Aile hekimine gitmiştik biz. Bize bi danla vermişti iyi geldi tekrwr gidin benve
0 oy
(5,588 puan) tarafından
İlk gittiğinde gözyaşı kanalı tıkanıklığından şüphelenip damlayla masaj önermiş. Ama bu mikrop kapmışa benziyor. Tekrar doktora götür muhtemelen antibiyotik damla verir

İlgili sorular

0 oy
1 cevap 164 göst.
4 Ocak 2023 Sağlık-Diyet-Spor kategorisinde &Minikpanda& (1,228 puan) tarafından soruldu
0 oy
16 cevap 1,170 göst.
26 Eylül 2020 Sağlık-Diyet-Spor kategorisinde Bebegimm (1,027 puan) tarafından soruldu
0 oy
6 cevap 343 göst.
31 Ocak 2021 Diğer kategorisinde Meryirem (108 puan) tarafından soruldu
0 oy
1 cevap 187 göst.
30 Haziran 2023 Diğer kategorisinde Arya455 (177 puan) tarafından soruldu

Kategoriler


1,512,381 soru

24,668,436 cevap

367,124 kullanıcı

...