0 oy
132 göst.
Sağlık-Diyet-Spor kategorisinde (131 puan) tarafından
Anneler dün muayene sonucu bana rahim içi araç yerine doğum kontrol hapı önerdi doktor ve yüzündeki sivilcelere saç yağlanmasına iyi gelecek dedi benim testesteron hormonum fazla salgılanıyormuş verdiği ilaç hem östrojen hormonunu düzenleyip hem de cildime iyi gelecekmiş kullanıp dediği gibi faydasını gören oldu mu yüzüm çok sivilceli iyi gelir mi 

2 Cevaplar

0 oy
(131 puan) tarafından
Yok mu bi bilen anneler 
-Reklam-
0 oy
tarafından
Benim yüzümde sivilce var kadın doğuma mı gittin cildiyemi 
(131 puan) tarafından
Önce devlete gittim 3 ay krem verdi kullandım geçmedi bizlik değil dedi kadın doğuma gittim hem korunmak için hem de sivilce için östrojen içeren bi ilaç verdi sivilce için de faydası olur dedi
tarafından
Bende pazartesi günü gidicem cildiye ye bakalım bana ne diyecek

İlgili sorular

0 oy
2 cevap 78 göst.
10 saat önce Diğer kategorisinde Nurcan43 (248 puan) tarafından soruldu
0 oy
1 cevap 65 göst.
0 oy
1 cevap 126 göst.
14 Mayıs 2026 Aile & Aşk kategorisinde Aylinece (448 puan) tarafından soruldu
0 oy
3 cevap 146 göst.
11 Nisan 2026 Sağlık-Diyet-Spor kategorisinde Hicrannn (2,385 puan) tarafından soruldu

Kategoriler


1,512,152 soru

24,665,629 cevap

366,960 kullanıcı

...