Açık kapıya başvuru yapmıştım böyle nakit para ödeneği çıkmış ama nereden Alicam ben bu parayı başvuru yaparken IBAN istemedi PTT kurum odemelerine baktım orada da yok birşey acaba sosyal yardımlaşma yerinden mi almam gerekiyor bu parayı bilgisi olan var mı
1,512,781 soru
24,673,768 cevap
367,417 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın