0 oy
175 göst.
Sağlık-Diyet-Spor kategorisinde (370 puan) tarafından
Kizlar dünden beri tatlandırıcı kullanıyoruz sukraloz lu olandan şuan öyle bir ishalim ki çok kötüyüm şekeri bıraktım buna başladım dün iyiydim bugün böyle oldum Tatlandırıcı kullanıp bu sorunu yaşayan varmı?

3 Cevaplar

0 oy
(4,436 puan) tarafından
Kız ne gerek var Allah aşkına ya hiç atma ya da hiç içme bacım niye mideni bozuyorsun inan şekersiz içince boşa uğraşmışım diyeceksin 
(370 puan) tarafından
Haklısın canım en güzeli bırakmak daha almam zaten
-Reklam-
0 oy
tarafından
Ne tatlandırıcısı
(370 puan) tarafından
Stevia canım şekeri bırakmak için
0 oy
tarafından
Ne için kullanıyorsunuz
(370 puan) tarafından
Stevia canım şekeri bırakmak için

İlgili sorular

0 oy
5 cevap 331 göst.
29 Eylül 2023 Diğer kategorisinde misafir tarafından soruldu

Kategoriler


1,512,230 soru

24,666,622 cevap

367,022 kullanıcı

...