Yaptım ama bida kulanılmıcek raylarında sıkıntı var kırılan suntaları vidayla sabitledim taktım dolap gene kötü gözükmecek
1,512,808 soru
24,674,048 cevap
367,433 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın