0 oy
274 göst.
Diğer kategorisinde (1,073 puan) tarafından

Biberonlari kaynaticam da emzikleri de kaynatsam olur mu nasıl ste

image

ril yaptınız?

3 Cevaplar

0 oy
(777 puan) tarafından
Ben kaynatmistim bir kere içi su doldu bence sıcak su döküp karbonatla yıkamak daha mantıklı 
(1,073 puan) tarafından
Anladım canım teşekkür ederim
(777 puan) tarafından
Rica ederim
-Reklam-
0 oy
(7,514 puan) tarafından
Ben kaynatılmış suya batırıp çıkarttım bı kaç defa 
(1,073 puan) tarafından
Oyle yapılmış örnek video buldum teşekkür ederim
0 oy
(2,098 puan) tarafından
Evet ben de philips aventin bu emziklerinden var sirkeli kaynar su da 5 dk kaynatiyorum.Ama şu saplı emzikleri kaynatmayin icine sular giriyor aralarina
(1,073 puan) tarafından
Aynen canım bendekide mavi olan aventin emzigi diğerlerinin sadece ucunu batırip cikarcam o zaman teşekkür ederim

İlgili sorular

0 oy
1 cevap 92 göst.
0 oy
0 cevap 109 göst.
15 Ekim 2024 Yemek-Tarifler kategorisinde misafir tarafından soruldu
0 oy
5 cevap 255 göst.
19 Eylül 2022 Yemek-Tarifler kategorisinde Minikkusunannesi (974 puan) tarafından soruldu
0 oy
7 cevap 589 göst.
16 Eylül 2021 Aile & Aşk kategorisinde misafir tarafından soruldu

Kategoriler


1,512,149 soru

24,665,549 cevap

366,953 kullanıcı

...