0 oy
167 göst.
Sağlık-Diyet-Spor kategorisinde (152 puan) tarafından
35 haftalık hamileyim sikintilarim çoğaldı belime vajinama kasiklwrima agri giriyor çok korkuyorum erken doğum yapmaktan bebeğim en son 33 haftalık iken 2500 du şimdi kaç olmuştur bilmiyorum doğuma alırlar mı korkuyorum acile gidip doguma alinmaktan yardım edin lütfen benim gibi olan varmi ???
notu ile kapatıldı: Soru başlığı sorunuzu kısaca özetleyecek şekilde belirlenmelidir. Bu tarz soru başlıkları platform kullanışlılığını azalttığı için soru kapatılmıştır.

3 Cevaplar

0 oy
(10,617 puan) tarafından
Erken dogurmaktan mı korkuyorsun zayıf dogmasından mı anlamadım 
(152 puan) tarafından
Erken doğurmaktan korkuyorum
-Reklam-
0 oy
(4,734 puan) tarafından
Benim bebiş 36 da doğdu canım ama seninki yalancı sancı dır belki suyun nişanı gelmediyse korkma doğum sancısı durulmucak derecede bieşy tlelfonu bile gözün görmez buraya girdigi e göre o kadar ileri derece degildir ama istersen git sen yine de bebek baskı yapıyordur 
0 oy
(8,496 puan) tarafından

Yaşadıkların çok normal yalancı sancılar :) çok endişen varsa git nst girersin korkma hemen öyle doğum olmaz 

İlgili sorular

0 oy
6 cevap 310 göst.
10 Haziran 2026 Diğer kategorisinde Linkin (27,122 puan) tarafından soruldu
0 oy
3 cevap 242 göst.
8 Haziran 2026 Sağlık-Diyet-Spor kategorisinde eslemree (1,826 puan) tarafından soruldu
0 oy
1 cevap 105 göst.
2 Haziran 2026 Diğer kategorisinde Beyazkus (3,957 puan) tarafından soruldu
0 oy
7 cevap 577 göst.
17 Mayıs 2026 Özel Günler & Hijyen kategorisinde Simira (2,279 puan) tarafından soruldu

Kategoriler


1,512,719 soru

24,672,901 cevap

367,367 kullanıcı

...