Bazen düşünüyorum da oğlumuz olsa içime sinen hiç erkek ismi yok hep kız ismi sanırım biz hep kızımız olsun istiyoruz eşim de öyle
3 isim de Mehmeti tamamlamamış sanki. Mehmet Efe daha kolay okunuyor gibi. Ben olsam sadece Giray ya Kerem koyardım.
1,512,401 soru
24,668,644 cevap
367,138 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın