0 oy
116 göst.
Aile & Aşk kategorisinde tarafından
Merhaba hanimlar eşimle aramzda surekli tartsma cikiyo onun hareketleri bna benimkilerdr ona hoş gelmiyo ayni evin içinde iki arkdas gibiyiz bi muhabbet falan yok aramzda.Biz bosanma asamasindan döndük çocuk var dye ben cocugum icin bir şans vermek istedim ama hata yaptm gecimsizligimiz devam ediyo saygi sevgi kalmamis kari koca hayati yok aramzda ne yapacagmi sasrdm cok careszm lütfen bna bi akil verin artk bunalimdaym sosyal hayat desen yok cocugum ztn huysuz 17 aylik surekli aglamakli aileme sigindim bir kere ailem barsmami istemiodu bn cocugum icin barstm suan tekrar aileme gdecek yuzumde yok ayni evin icinde cok acil olmadigi surece konusmyrz bile bu sekilde ömür nasl gecer blmyrm
notu ile kapatıldı: Aynı sorunun tekrar tekrar paylaşılması yasaktır. Sorunuzu paylaşatıktan sonra cevaplanması için beklemeniz gerekmektedir.

İlgili sorular

0 oy
5 cevap 468 göst.
29 Mart 2023 Aile & Aşk kategorisinde misafir tarafından soruldu
0 oy
13 cevap 642 göst.
17 Mayıs 2026 Ev & Yaşam kategorisinde eva_liya_6565 (150 puan) tarafından soruldu
0 oy
5 cevap 236 göst.
30 Temmuz 2025 Diğer kategorisinde 2801 (1,503 puan) tarafından soruldu
0 oy
1 cevap 211 göst.

Kategoriler


1,512,285 soru

24,667,138 cevap

367,049 kullanıcı

...