0 oy
146 göst.
Sağlık-Diyet-Spor kategorisinde tarafından
Kızlar bugün adetimin 6. günü Ramazan'ın ilk günü Adet oldum kanım fazla gelmiyor aşırı derece İçim sıkılıyor İçim daralıyor bunalıma giriyorum depresyona giriyorum kendi çocuğuma kötü davranıyorum yani Çok çabuk sinirleniyorum eşime de aynı şekil Ben bunu adet kanım fazla gelmediği için kanı atamadığı için sıkıntıya girdiğimi düşünüyorum buna bağlıyorum Hormonlarım azalmış galiba acaba hormon testi mi Kendime yaptırsam bunun için bir ilaç bir şey var mı Çünkü Kendimi hiç iyi hissetmiyorum adetliyim diye mi acaba Yoksa Neyden dolayı olabilir

2 Cevaplar

0 oy
(4,436 puan) tarafından
Canım bi kadın doğuma gitsene bu kadar sıkıntı oluyorsa neden bekliyorsun 
-Reklam-
0 oy
tarafından
Bence bi doktora gorun normal degil bu kdr sinirli olman

İlgili sorular

+1 oy
5 cevap 210 göst.
3 gün önce Aile & Aşk kategorisinde eda1404 (474 puan) tarafından soruldu
0 oy
20 cevap 991 göst.
11 Aralık 2025 Diğer kategorisinde Mutluluk63 (1,146 puan) tarafından soruldu
+1 oy
14 cevap 765 göst.
11 Haziran 2025 Aile & Aşk kategorisinde vellenizanim (1,582 puan) tarafından soruldu
0 oy
14 cevap 435 göst.
20 Ocak 2024 Diğer kategorisinde Gri Kedi (2,940 puan) tarafından soruldu

Kategoriler


1,512,180 soru

24,665,974 cevap

366,976 kullanıcı

...