0 oy
285 göst.
Diğer kategorisinde (229 puan) tarafından

Yaptınız mi genel bildiğimiz zararlı diye ama yapan ve sorun yaşamayan oldu mu ya da yapılsa kaçıncı haftada yapılır dibe hiç temas olmadan olsa zararı olur mu ??????

4 Cevaplar

0 oy
(10,761 puan) tarafından
3. 4. Aydan sonra bi sorun olmaz ben boyuyodum bi çok doktorda zaten zararlı olmadığını söylüyo 3. Aydan sonra 
-Reklam-
0 oy
(584 puan) tarafından
Ben yaptirdim kuafor dibe fegmediginicin zarari yok dedi bide camlar acikti hava aliyordu yani boyanin kokusunu hissetmedim
0 oy
tarafından
Ben 1 . Ayda boyadım canım. Hamile olduğumu bilmiyordum. Boyadiktan sonra ogrnedim hamile olduğumu.

Birde 8. Ayda boyadım
0 oy
(5,024 puan) tarafından
3, 6 ve 9.aylarda boyattım. 3.aydan sonra sıkıntı olmuyor. Açık havada ya da oksijen sirkülasyonu olan yerde boya saçını. 

İlgili sorular

0 oy
24 cevap 2,203 göst.
+1 oy
3 cevap 204 göst.
1 Kasım 2025 Sağlık-Diyet-Spor kategorisinde indigo (10,357 puan) tarafından soruldu
0 oy
6 cevap 623 göst.
17 Şubat 2024 Diğer kategorisinde Zeyneppp4646 (119 puan) tarafından soruldu
0 oy
7 cevap 172 göst.
15 Aralık 2023 Diğer kategorisinde Neslis (1,388 puan) tarafından soruldu

Kategoriler


1,512,713 soru

24,672,878 cevap

367,367 kullanıcı

...