0 oy
110 göst.
Diğer kategorisinde (1,118 puan) tarafından
Nstde de cikmiyor sanciya dair en ufak belirtim yokkk ne yapmalıyım doğumu başlatmak için bana yardım edin lütfen:( elim ayagim sis oturup kalkmak eziyet uyumak diye bisey zaten yok :((

1 cevap

+1 oy
(20,078 puan) tarafından

Rabbim sağ salim kucağına almayı nasip etsin inşallah canım ❤️ Benim kuccuk kızım 40+5 günlükken doğdu suyu azalmış diye suni sancı verdiler yoksa daha ne zaman dogardi bilmiyorum :P

(187,446 puan) tarafından
slm bebek
(20,078 puan) tarafından
Selammmmmmmmmmm❤️☺️Kız post sahipleri cvp vermiss diye giriyorum bakıyorum Sevdosss
(187,446 puan) tarafından
bugunku sapiginiz geldi haniiimmmmmm
(20,078 puan) tarafından
Hoşgeldin hoşgeldin ☺️❤️Sapikkk hanimmmm
(1,118 puan) tarafından
Dun kontrolw gittim kendi doktoruma değil devlete gittim sancin baslamadan gelme  dedi 41i gecince kendi doktoruma gideyim diyorum sezeryandan korkuyorum:(((
-Reklam-

İlgili sorular

0 oy
13 cevap 671 göst.
18 Ağustos 2021 Sağlık-Diyet-Spor kategorisinde Araz im Berfin im (284 puan) tarafından soruldu
+1 oy
7 cevap 415 göst.
0 oy
3 cevap 301 göst.
0 oy
15 cevap 697 göst.
6 Mart 2020 Diğer kategorisinde Gizem2125 (51 puan) tarafından soruldu

Kategoriler


1,512,612 soru

24,671,308 cevap

367,277 kullanıcı

...