Baş ağrısı ve halsizlik bide kızım yoruyor beni. İzmir'de 4 saaten az kaldı sizde durumlar nasıl
Ben iyi hissediyorum kendimi ama biraz halsizlik var. 4 saat falan var canım iftara. Ilk iftarımı tek açıcam eşim paşa vardiyasında yemekte yapmadım daha
1,512,818 soru
24,674,299 cevap
367,442 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın