0 oy
136 göst.
Aile & Aşk kategorisinde (8,115 puan) tarafından
Hamilelikte kol ağrısı yaşayan  oldu mu

1 cevap

0 oy
tarafından
Yaşamadım şükür. Aşı falan mı oldun? Tetanoz aşısı sonrası oluyor nirmalde.
(8,115 puan) tarafından
Yok cnm olmadim
tarafından
Bende ondan sonra olmuştu. Belki üstüne yatmissindir.
(8,115 puan) tarafından
Bende fibrokist var acaba onun  ağrısı midir  hamile olunca agridi
-Reklam-

İlgili sorular

0 oy
1 cevap 174 göst.
21 Mayıs 2024 Sağlık-Diyet-Spor kategorisinde Ruhugencanne.. (721 puan) tarafından soruldu
0 oy
4 cevap 280 göst.
17 Mayıs 2024 Sağlık-Diyet-Spor kategorisinde Ruhugencanne.. (721 puan) tarafından soruldu
0 oy
1 cevap 136 göst.
11 Mart 2024 Diğer kategorisinde Bakiderya (1,203 puan) tarafından soruldu
0 oy
3 cevap 344 göst.
29 Aralık 2022 Sağlık-Diyet-Spor kategorisinde Ftmh (368 puan) tarafından soruldu

Kategoriler


1,512,334 soru

24,667,909 cevap

367,095 kullanıcı

...